مشاوره دیجیتال مارکتینگ

تیم تبلیغاتی سوشیانت در راستای توسعه کسب و کار شما برنامه ویژه ای دارد!

یکی از خدمات تیم تبلیغاتی شرکت سوشیانت رونق و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط است. ما در سوشیانت به واسطه سالها فعالیت با کسب و کارهای مختلف شناخت خوبی نسبت به مسیر توسعه در فضای دیجیتال داریم. تایید این موضوع صفحات و وبسایت هاییست که با شروع در کسب و کار خود هم اکنون سهم ویژه ای در بازار دارند و با رشدی روزافزون همواره در حال توسعه یافتن هستند. همچنین در نظر داشته باشید که برای توسعه نیاز به زمان و انرژی وجود دارد لذا  نباید به دنبال توسعه یک شبه بود و هر که به شما وعده رشد یک شبه کسب و کار را داد مطمئن باشید مشکلی وجود دارد!

مشاوره طراحی کمپین بهینه 

طراحی کمپین و ایده پردازی تبلیغاتی توسط تیم طراح متخصص که به واسطه شناخت سلیقه مخاطب در فضای شبکه اجتماعی و محدود به کسب و کار شما میسر می شود. این مشاوره جهت گرفتن بازخورد حداکثری و ایجاد تمایل در آنان و همچنین طراحی پلن تبلیغاتی مناسب مثل مسابقه یا پروموشن‌های جذب مخاطب است.

مشاوره ساختار محتوا

مشاوره برای تولید محتوای مناسب به منظور جذب مخاطب هدف و ایجاد جذابیت حداکثری آن محصول یا خدمت برای مشتری (با طراحی عکس و متن برای معرفی محصول)، مشاوره جهت ایجاد هایلایت‌های لازم برای جذب اعتماد مشتری، مشاوره جهت ایجاد پروموشن‌ها برای سوق دادن مشتری به سمت درخواست برای محصول یا خدمت

شناسایی مخاطب هدف

شناخت بازار و مخاطب هدف کسب و کار شما توسط تحقیقات بازریابی و اجرای بهینه با حداقل هزینه و بیشترین بازدهی از طریق انتخاب فضای مناسب مقدور است. برای تبلیغ که بیشترین تعداد مشتریان و همچنین نسبت به سایر فضاهای مشابه کمترین هزینه را برای شما به دنبال داشته باشد. پس میتوانید سوشال مارکتینگ خود را با خیال راحت به ما بسپارید

 رشد شما همگام با رشد ماست. پس با خیال آسوده توسعه کسب و کار خود را به ما بسپارید!

  •  
  • هرگونه توضیح اضافی در مورد محصول(خدمت) و مزایای آن و تبلیغات را اینجا بنویسید

سوالات متداول

طبق تحقیقات انجام شده در مقالات روز مارکتینگ و مجلات حوزه mba مثل HBR سلیقه مخاطبان به شدت تحت تاثیر فضای شبکات اجتماعی و رفتار تاثیرگذاران و تبلیغات این فضاهاست و هر روزه تمایل بشر برای رفع نیاز های خود به سمت سوشیال مدیا سوق داده می شود و مردم ایران نیز ازین قاعده مستثنا نیستند. تایید این ادعا افزایش چشمگیر فروشگاه های اینترنتی و پیج و کانال های فروش محصول و خدمات است. بنابراین برای رسیدن به درآمد بیشتر و حفظ درآمد فعلی باید به سلیقه مخاطبان احترام گذاشت و حتما تبلیغات در سوشیال مدیا را جدی شمرد.

توجه کنید که تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به چند منظور انجام می‌شود. یکی از آن ها دیده شدن بیشتر است که برای هر صنعتی که جایگاهی و شناخت نسبی ای دارد میتواند به رشد و شناخت چند برابری کمک کند پس اگر کسب و کار شما نسبتا بزرگ است برای برندینگ به شبکه های اجتماعی حتما متوصل شوید. دیگر هدف فروش فروشگاهای کوچک است که شامل پوشاک، رستوران، لوازم زیبایی و … است. اگر اپلیکیشن یا نرم افزار دارید حتما تبلیغات نصبی را امتحان کنید.
برای تبلیغات کافی است وارد پنل کاربری شوید و فرم مربوط به تبلیغ را پر کنید تا کارشناس ما با شما تماس گرفته و در ادامه شما را رهنمایی کند، همچین اگر ابهامی دارید میتوانید از طریق واتساپ یا شماره تماس با ما در ارتباط باشی؟
تیم تبلیغاتی سوشیانت با سالها تجربه بسیار و تیم ایده پرداز برای طراحی کمپین و اجرای تبلیغ متناسب با کسب و کار شما بهینه ترین تبلیغات را در سوشال برای شما به ارمغان میاورد. بسیار مهم است که تبلیغ شما را چه کسانی میبینند و با چه ویژگی هایی آن را میبیند و چه حسی به آن خواهند داشت پس همواره به دنبال آن باشید تبلیغات بهینه انجام دهید، تبلیغات ارزان قیمت یا گران قیمت الزاما مناسب نیست!
اگر از خدمات بازده محور ما استفاده می کنید که خیالتان از بابت بازدهی راحت خواهد بود چراکه بر اساس بازدهی با شما فعالیت خواهیم کرد. اما در غیر این صورت توجه فرمایید که بازدهی تبلیغ بسته به نوع کسب وکار شما متفاوت است. مثلا در یک نرم افزار بازی میتوان با مشارکت کاربران گرفته شده لحظه ای متوجه شد اما در تبلیغ یک رستوران نیاز به زمان بیشتری دارد. اما به طور کلی بعضی از شاخص ها مثل قیمت دنبال کننده، کلیک، اکشن، ترافیک سایت و … را می توان برای ارزیابی تبلیغ استفاده کرد. هدف ما همواره این است که ارزیابی درستی از فضای کسب و کار شما به شما تحویل دهیم. به عنوان مثال پیج فروش لوازم خاص صنعتی را در نظر بگیرید، برای این پیج فالوور(دنبال کننده) معیار خوبی برای سنجش تبلیغ نیست چرا که مشتری آن خاص است. بدین منظور با هماهنگی با کارشناس سوشیانت، ما به دنبال تعیین شاخص معتبری برای ارزیابی تبلیغ با هماهنگی شما خواهیم بود

مجموعه سوشیانت متعلق به شرکت رای ورزان سریر ارتباطات با شماره ثبت 550848 می باشد و آدرس و شماره تلفن ثابت مجموعه در صفحه اصلی قابل رویت است و فعالیت مجموعه کاملا رسمی است. از طرفی در بخش خدمات ما به منظور کاهش نگرانی کارفرما کارشناس تبلیغات اطلاعات خود را دراختیار قرار داده و پنل کاربری مختص هر کارفرما وجود دارد.

همانطور که در سوال 7 نیز اشاره شده با مشخص شدن شاخص معتبری به منظور سنجش کیفیت تبلیغ می توان تبلغات را باهم مقایسه کرد اما برای افزایش بازدهی نیاز است که به صورت یک قیف که از چند مرحله تشکیل شده به آن نگاه کنیم. اولین مرحله دیدن تبلیغ توسط مخاطب و آخرین مرحله خرید مشتری یا استفاده از محصول یا خدمت است. بدین منظور در هر بخش آن اگر نرخ تبدیل کاهش یافت نیاز به بهینه سازی است وباید در راستای بهتر کردن آن اقدام کرد. فرض کنید در جذب کاربر توانایی وجود دارد اما مشتری از آن بدست نمی آید، در اینبخش باید به ارتباط تبلیغ با محصولات یا محتوای مناسب توجه کرد که هر کدام اگر ایرادی داشته باشد باید اصلاح گردد تا نرخ تبدیل اصلاح شود.
به این سوال بسیار به نوع کسب و کار شما ارتباط دارد، اما اگر فرض کنیم یک مجموعه کوچک نیاز به تست یکی از عوامل مثل تعداد کلیک یا اکشن یا فالوور جذب شده داشته باشد با حدود 300 هزارتومان میتوان اقدام به تست کرد. توجه کنید که اگر هدف پارامترهای دیگری مثل نصب یا رجیستر یا بازده مورد نظر کارفرماست نیاز به تست و زمان و انرژی بیشتری وجود دارد.

ایمیل: info@socianet.net
ستارخان، روبروی برق آلستوم، پلاک 842، واحد 204
02144215146
      02144218387

تمامی حقوق این سایت متعلق به رای ورزان سریر ارتباطات است